Hejsan

Allihopa!

Hoppas ni har en lika underbar dag som mig :)
Sitter nu i Halmstad hos "gissa vem" och ska spela här.
Shit, nu när jag börjar få kläm på spelandet är det ju lika bra att fortsätta spela eller hur.
Vill ju inte tappa allt jag lärt mig så som hur man hanterar en handkontroll etc.

Emmah är självklart också här och hoppas i detta nu runt i soffan. Ska snart sätta igång en film till henne :)

Har annars pluggar med Joanna hela dagen idag. Lika trevligt som alltid, och tack så hemskt mycket för att jag kunde låna pengar till lunch vännen :)

Imorgon blir det trevligt värre, men vad jag ska göra då, får ni reda på då. Vi behöver ju inte gå dagarna i förväg eller hur?

Återkommer senare

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0