Goder morgon

Nu kan jag lugnt skriva god morgon, då jag varit uppe ett tag (sedan 7) och hunnit piggna till.
Det är lite utav en förbannelse att vara morgontrött. Å andra sidan är jag inte en sådan tråkig människa som inte orkar göra någonting på kvällarna. A, förutom igår då men då var jag riktigt seg.

Jag, med kläder och min ena söta katt Tristan. Han står där på sängen


Halsbandet är faktiskt min systers. Det står till och med Therese i det. Men tänkte jag kunde ha på mig det tills hon får tillbaka det. För jag saknar henne.




Vad händer idag?
Nu blir det frukost snart med en gammal kompis, vilket ska bli superkul.
Efter frukost blir det till skolan och plugga med Joanna, vilket ska bli trevligt, men inte alls på samma sätt som en frukost. Fast detta beror inte på sällskapet utan på att det ena är rent nöje, det andra är skolarbete.

Det är det jag älskar med skolan, friheten att kunna lägga upp mina egna scheman lite. Jag är inte bunden till tid och rum.

Efter skolan ska jag nog köra inom mamma och vattna blommor. Sedan kanske tigga mat av någon.
Jag har mat, men det är ju trevligare att äta borta, right?!

Off och iväg nu!! Skriver mer i skolan

Puss




Kommentarer
Postat av: Therese

Det är där det är :) men du passar i det. Saknar dig med syster. Pussa Emmah från mig

2009-09-11 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0