Fredag

Jag har varit aldeles för upptagen för att hinna blogga.
Förlåt. Efter skolan i förrgår stack jag fort som attan hem, åt med mamma och morgan som bjöd på kina mat, och sedan hade jag tusen saker att fixa.

Igår vaknade jag i halmstad. Efter detta satt jag hos Madde ett bra tag tills jag kom hem och hade en kompis till Emmah här. De hade så roligt och det gick så bra. Även fast jag var mega trött. Jag hade inte sovit så mycket eller så bra på natten så.

Nu sover Madde här i min soffa. Jag har lämnat barn på dagis och kaffet är färdigt.

Vet ni vad jag hittade utanför dörren igår?
Sushi!
Jag misstänker skarpt en person.. tack.

Uppenbarligen lever jag idag så maten var inte förgiftad, vilket är en lättnad :)

Appropå något helt annat vill jag bara säga :
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNN..!!

Så känns det just nu med allt, eller med mycket. Inte med allt. Varför skulle jag vilja fråga. Och varför nu skulle jag vilja fråga en annan. Å andra sidan, om man får svar. Måste man ta itu med dem, och jag vet inte om jag vill det. För på något sätt vill jag fortfarande tro att människor är någorlunda goda och vill varandra någorlunda väl

/

En positiv sak: Jag ska få låna gamecube så jag kan spela ikväll.. tjohoo!!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Människor är sällan så helgonlika som man vill att dom ska vara. Så man får vara beredd på att bli besviken.



Det är bra att du lånar dig ett Gamecube Rebeccas så att du kan hålla sitt spelintresse vid liv =D

2009-09-18 @ 17:32:24
Postat av: Magnus

Rebecca Ditt



Trevlig helg.

2009-09-18 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0