Fredag idag och pengar idag

Nu är jag ordentligt vaken med en kaffekopp på min högra sidan.
Somnade här inatt och vaknade, ja här på morgonen.
Blev mer än 6 timmars zelda spelande. Nästan nästan pinsamt ;)

Ska alldeles strax ta mig till Maxi för att handla lite nödvänidgheter så som kattmat till killarna där hemma



Maxi ligger bara en kort bit härifrån så tar den roliga Maxi här i Halmstad.
Har tröttnat på den Maxi i Mellbystrand.
Jag kan faktiskt tycka det är riktigt roligt att handla :)

Nu ska jag städa iordning lite här och sedan bege oss.
Jag och Emmah kommer traska runt på MAxi som två trasselsuddar och jag har vattenfast maskara under ögon men skit samma :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0