En helt vanligt.. hmm.. tisdag

Yes, då var dagen avklarad. Som vanligt har jag gjort en del :)

Jag lämnade in mitt arbete till skolan. Jag hälsade på Monica och Mli.
Jag åkte till Madde
Och sedan klippte jag mig.
Efter detta blev det hämtning på dagis och hem då jag fick besök.
Nu ska ett barn sova och jag ska läsa igenom lite andra arbetet till seminariumet imorgon.
Efter detta, ska jag titta på OC, men jag lovar er att det inte kommer bli lika sent som inatt då jag har skola, ända till 4 imorgon.

Shit, jag känner mig rätt lycklig och nöjd med mitt liv just nu.

Bilder kommer senare igen, för mitt tre internet bråkar. Om det är något jag ångrar djupt är det just att jag gick med i tre. Både mb och internet. Internet bråkar, och mobilen.. suck.. skulle haft vanligt internet. Men men, bara att bita ihop och se det hela positivt.
Hmm, nu kan jag slösa med min värdefulla tid genom att alltid sitta och vänta i evigheter på att en sida ska laddad.
Eller så kan jag se till att jag alltid kommer sent iomed jag alltid måste vänta på en sida.
Eller så kan hela treskiten gå och ta självmord så man får ut ngt bra på försäkringen. (ojsan, tyckte ni jag överreagerade lite där? ursäkta)
Positiv var det ja, men tyvärr, den annars så positiva och levnadsglada rebecca är för trött för att ens kunna le lite granna med ena mungipan. Och det vill inte säga lite det.

Försöker ladda upp bilder snart. Höres

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja 3 är verkligen inte bra.. Har märkt det när man är hos Martin och ska kolla nått snabbt på internet, Ja du snabbt kan man ju inte påstå att det går. hehe.

Förresten jätte kul att du och Mli har hittat varandra igen:D

2009-09-08 @ 21:02:36
URL: http://fancyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0