Bilder



Ett gulligt litet barn som står och borstar tänderna. Ett ruffsigt gulligt litet barn



Tjohoo.. att anklaga mig för att bara använda bra bilder är fel :) Jag bjuder på det liksom.
Nej jag är inte fotogenisk och även jag är inte alltid vacker :)



Ja som ni ser har jag alltså klippt lugg. Blev helt okej. Förutom att den ska skötas, men det får jag la ta som man hade sagt i gbg.

Att jag har en söt dotter ser jag ju nu också på bilderna :)

Nej nu ska det ringas till en syster i hbg som jag saknar super mkt, (men iomed det var hon som lämnade mig, och inte tväätom så ska jag inte visa mig för sårad, utan lite halvt om halvt, jag bryr mig inte, hittade inte rätt ord där men ni kanske fattar)

Bye

Kommentarer
Postat av: Titus

Vad säger du för konstigt? En av de bästa bilderna på dig ju!!

2009-09-08 @ 20:40:05
Postat av: Magnus

Titus Plitus har rätt.

2009-09-08 @ 23:12:35
Postat av: Madde K

inte fotogenisk? Ehhh, du blir ju typ alltid bra på bilder! :D Snygging!

2009-09-09 @ 00:54:25
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ähh snygga människor håller alltid på att tjata att de blir fula på bild.



2009-09-09 @ 01:28:36
Postat av: Titus

Det är bara en grej de gör för att få höra hur snygga de eg. är om och om igen. Inte för att de behöver det utan bara för att....det är kul :)

2009-09-09 @ 02:33:29
Postat av: Magnus

Titus: Exakt min teori också.

2009-09-09 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0