Jag vet hur äkta trötthet känns

Igår när jag jobbade fick jag ett samtal från mamma.
Hon sa att hon var på väg med ambulans till sjukhuset i halmstad.
Extrema magsmärtor.
På mindre en än halvtimme hade jag avslutat jobbet, och kört till halmstad.
Jag var snabbare än ambulansen in.

Sedan satt jag där, från halv 9 till nästan halv 7 imorse.
Sov gjorde jag några minuter då jag slumtade till snabbt på min lilla trästol.

Inget panikartat med mamma. Inget akut.
Någonting med gallan kanske, eller något annat. Så bli inte för orolig allihopa.

Nu har jag fått sova en stund mellan halv 8 till halv 11. Känns lite bätte.

Skriver sedan, nu ska jag vidare för att uppleva hur det känns att gå omkring med extremt lite sömn

//R

Kommentarer
Postat av: T

Hoppas hon kryar på sig!

2009-10-07 @ 12:25:10
Postat av: Jasmine

Hoppas att din mamma kryar på sig och att det inte är gallsten, har själv haft det och åkte ambulans 2 gånger. Fick sen operera bort min gallblåsa. Kram Jasmine

2009-10-07 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0