Ett helt vanligt inlägg

Jag var så trött igår efter skolan att jag inte orkade skriva någt.
Somnade riktigt tidigt gjorde jag också, runt 11 tror jag, och hade ändå svårt att komma upp nu imorse.

Undrar varför?
Tror jag skulle behöva isolera  mig en vecka i en stuga uppe på ett fjäll :)
Det hade varit så härligt faktiskt.

För det visste ni va?
Hur viktigt det är med närhet till naturen för mig.
Nog antagligen därför jag inte vet om jag skulle klara av att bo i en storstad egentligen..
Men visst hade det varit roligt att prova på det också, 1 år kanske.



Idag ska Emmah till sin farmor. Så ska hämta henne på dagis sedan och köra dit henne.
Så ikväll blir det att hälsa på Ekka efter att jag jobbat :)

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0