En dag idag, en fredag

Nu är mina naglar fina :)
Madde har fått träna på dem iomed hon går en nagelteknolog utbildning och nu är de så fina så fina så :)
Lagom längd också känner jag och det är mina naturliga under alla lager av allting vad-det-nu-heter, så det känns riktigt bra.

Varit hemma nu en sväng och duschat samt packat lite och tagit hand om katterna, så ska jag snart iväg till halmstad igen. Där är jag och Madde bjudna på middag, tror jag iallafall för jag väntar fortfarande på det bekräftande samtalet Daniel!!
Så efter detta, hur sent de nu kan tänkas bli ska jag och Madde bara ta det lugnt.


Jag idag, i en oversize t-shirt vilket är sååå skönt. (Stulen utav J)


Bild på, ja ni kan ju gissa vem.
Usch, har ni också den känslan av att ni helt enkelt inte orkar mer ibland?
Dum fråga, klart ni har.. jag har en sån känsla nu. Precis som om man bara skiter i allt egentligen. Inte för att man på riktigt struntar i allting, men det skulle ibland vara så skönt om man kunde det :)



Jag igen på bild. Nu fick jag förresten bekräftat. Jag och Madde till Ekka ikväll :)
Kommer bli trevligt..



Nu ska jag vila en stund eller något.
Så jag orkar :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-04 @ 02:47:14
Postat av: Marielle

Tävla om ett nametag armband hos mig!

2009-10-04 @ 20:44:32
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Madde

Gele heter det..=)

2009-10-04 @ 20:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0