Kan detta vara möjligt?

Idag när jag öppnade dörren hittade jag någonting fantastiskt.



Det stod en påse med mat och hygienprodukter utanför dörren, samt en påse kattsand.
Förstår ni vilket flyt jag har i livet?
Nej, inte jag heller. Och jag tror inte ni fattar hur djupt tacksam jag är. Jag menar, hur många människor har vad jag har? Världens flyt. Vänner som ställer upp. Saker som löser sig osv.

Världens grej liksom.
Nu kan jag ha min mens, tvätta håret, raka mig lite här och var (J kommer nog vara detta tacksam)
Ge katterna lite fräsch kattsand då och då samt ta mig en macka. Emmah kommer få sitt lördagsgodis och jag kan trycka i mig lite nötter. (Frågar bara mig själv: hur visste du att jag tyckte om de nötterna?)
Kaffe ska jag dricka så det står härliga till.
Clementiner fick jag också. Försår ni vilket sug jag har fått på clementiner? Jag kan trycka i mig flera stycken om dagen. Jag får stoppa mig själv. Vad är detta? C-vitamin brist antagligen.

Jag älskar mitt liv, och jag älskar er som är delaktiga i det okej!! Tack vännen igen, du förstår inte hur detta värmde mitt lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken fantastisk gest !!! Det värmer i ens hjärta när man ser att det finns så underbara människor :-))

2009-10-29 @ 09:44:12
Postat av: Magnus

Cynikern eller humoristen betackar sig för att skriva den här gången.



Jag nöjer mig med att konstatera att det var en fin gärning.

2009-10-29 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0