Min promenad i bilder

Dagens vandring.
Det regnade, därav en aning suddiga bilder, samt att bilderna är från mobilen



Ser ni vad vackert tänkte jag, ser ni vad vackert. Så vacker natur, så härlig höst. Så fina färger och så fri man känner sig när man väl kommer ut på en höstpromenad. Jag sa det flera gånger högt till de familjemedlemmar jag fick med mig ut, så till slut tröttnade de på min positiva anda och ville putta ner mig i leran.


Vilken mysig bild tänkte jag. Så fina färger, så mysigt, så vackert. Ja ni börjar redan tröttna på mitt malande om det vackra ni märker jag. Hmf, man får ju faktiskt se det från positiva sidor tänker jag.
Här gjorde jag upp en liten berättelse om tiden då man körde häst och vagn.


Emmah som är förskyld plockade blommor på vägen. Så nu finns det definitift inga blommor kvar längst med den stigen längre.


Min bror eric följde med. Här hade vi kommit fram till skogsstigen och det regnade så mysigt över oss. Riktigt trevligt var det när vi hörde regndropparna i löven ovanför oss.


Min kära moder med min dotter.


Jag, en lagom sliten jag. Ändå sov jag till halv 11 nya tiden, halv 12 gamla tiden. Har också vattenfast maskara under ögonen och som ni ser en sjal på huvudet (hittade ingen mössa)
Min mamma tog 11 bilder och denna bilden blev minst suddig.


Eric tog några bilder och denna bilden blev minst suddig. Det är jag och Emmah, lutar oss mot muren som gränsar till kyrkogården, efter en timmes vandring i regn och skog. Jag och Emmah trillade i lera. Det var en trevlig upplevelse för de som tittade på. Det gjorde inte Emmah någonting alls att vi trillade, men jag tyckte det var lagom kul.


Jag är en bra människa känner jag som var ute och gick en timme. Mest stolt blir jag över Emmah som orkade gå med oss hela vägen.

Efter detta tog jag det lugnt med gott samvete.
Blev glad flr Jboys skull då han kom med en bra nyhet.
Åt hos pappa för att fira Eric och nu sover Thess sött här bredvid mig.
Vet ni förresten att det tog en timme att ladda upp dessa bilderna?

Det är bara skit med tre..

Nu ska jag somna till en film.

Jag tycker om J.

Puss
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0