Bra dagar

Jag skulle varit uppe klockan 7. Men vaknade kvart i 8.
Blir ni förvånade, nej.
Blir jag förvånad, nej.

Anledning? Okänd, som antagligen väldigt väldigt hårt. Somnade ändå vid 7. La mig vid 10, men med datorn i knät och fick sitta till klockan 12 då jag satt så länge och försökte föra över stora filer som skulle mailas vidare.
Då internetet hela tiden avbröts tog det så lång tid då jag flera flera gånger fick göra om allting.
Men skam den som ger sig, och till slut gick det.

Nu sitter J hemma hos sig med en ny dator. En imac.



Lite drygt 15 000 gick kalaset på, och jag är glad för hans skull. Jag har varit väldigt förväntansfull själv. Vet inte riktigt varför dock. Jag kommer aldrig använda den, jag kommer aldrig röra den ens. Bara titta på den.
Men jag gillar kvalitetssaker, en dyr sak kan vara en investering, även om man kan köpa skitsaker billigare. Dock tror jag inte att man måste köpa allting som är dyrare. Och jag gillar att han har en imac, en bra grej liksom.
Sedan hade jag ju varit lika glad för en kompis skull om de köpt en.. jag är inte ens avundsjuk, om jag känner efter. Jag kanske egentligen inte är någon egoistisk och självisk människa;)

Jag funderar på att skaffa en till blogg. En blogg som ska handla mindre om vad jag gör, och mer om mina tankar, lite vinklat åt Carrie i sex and the city hållet, men jag kommer inte på något bra namn på den bloggen.
Lite hjälp kanske?? ;)

Nu måste jag plugga, ska jobba i eftermiddag och imorgon. Ska bli skönt med den lönen sedan, plus att jag trivs väldigt bra med mitt extra jobb.

Hoppas ni har en fin dag! Jag har en väldigt bra dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0