Att vakna en lördag

Att vakna en lördag som denna känns bra. Riktigt bra.
För idag har jag verkligen ingenting som ska göras, eller måste göras.
Jag vet inte ens vad jag vill göra idag.
Eller om jag haft pengar hade jag vetat vad jag skulle velat gjort, åkt på westernridning.
Antagligen till USA.



Men nu, vet jag inte alls vad jag ska göra. Och det är en skön känsla för mig. En aning främande, men skön.

Jag har legat i sängen hela morgonen, ligger faktiskt här fortarande. Men självklart har jag gett Emmah frukost och sådant så jag har tagit hand om henne.
Hon är bara så fruktansvärt lättsam idag, bara går omkring och leker själv, på sittt rum och här i vardagsrummet.

Jag har en ps2 hemma så gissa vad jag kommer göra ikväll ;)

Jag tror att jag just nu har världens absolut bästa vänner runt omkring mig.
Nej jag menade inte att vi allihopa skuttar omkring i armkrok och sjunger vi är bästa vänner, men alla är så, så bra. Jag tror att det är omöjligt att hitta ord för att beskriva dem, för alla är så olika. Men jag omger mig själv med bra människor. Helt otroligt. Att det kunde bli så bra allting. Att jag kunde bli så bra trotts allt.

För som en mycket känd person sa: Säg mig vilka du umgås med, och jag ska säga dig vem du är.
Så iomed de runt mig är bra, är jag bra :)

Nu blir det roliga, vem sa det ovannämda citatet? Ni borde veta det så börja gissa nu :) Ni kanske vinner ett hemligt pris :P //R


Kommentarer
Postat av: T

Den smarta greken Euripides kanske? Han har sagt en massa klokt, här har du en till på samma tema som kanske förlänger din glädjeskuttardag: "En lojal vän är värd mer än tio tusen släktingar"

2009-10-10 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0