At last

Äntligen, äntligen kan jag koppla av.
Är hemma hos Ekka nu efter världens dag.
Jag har stressat så mycket att när jag kopplat av blivit yr, och därav blivit tvungen att stressa vidare för att inte svimma.
Inte för att jag haft tid att koppla av.. förutom nu, och det är riktigt, riktigt skönt..

Kom precis hit, så kvällen för oss har inte börjat än, men snart så..snart så..

Idag har jag lärt mig att det finns gränser för vad jag klarar av. Eller, vänta.. kanske inte egentligen iomed jag klarade av allt ändå.. jag kanske inte har några gränser för vad jag klarar av..

Eller klart jag har det, jag vet bara inte om dem än.. ;)

Emmah är hos sin farmor och farfar nu tills på lördag em. Men tror ni jag kan ta det lugnt? Nej, jag kommer ha fullt upp. Men snart måste jag få en lugn dag känner jag.. nästa helg får de nog bli.

Nu ska jag roa mig med en drink här.

Vi höres imorgon.. puss puss och sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0