27/10-09



Man vaknar upp till en riktigt solig dag. Bilden kan inte visa vad jag egentligen ser.
Jag gick upp, hjälpte Emmah på toaletten, gjorde frukost till henne och ligger här med en kopp te.



Jag somnade igår med datorn igång. Jag brukar nästan aldrig somna med datorn igång, men jag känner mig någorlunda pigg nu i alla fall. Jag sa någorlunda, jag är aldrig riktigt pigg ;)

Emmah är fortfarande förskyld, men jag har en deadline till klockan 2. Vet inte riktigt hur jag ska göra.
Lämna på dagis eller ha henne hemma.
Borde ha henne hemma, men kan jag skriva någonting då?
Beslut beslut.
Nej, nu har jag bestämt mig, Emmah får vara hemma idag.
Det får bära eller brista gällande skrivandet.

Hörs snart // Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0