Jag behöver komma ut

Jag kan inte komma på hur länge sedan det var sista gången jag var ute.
Jag behöver komma ut, släpp ut mig :)
Få dansa av mig ordentligt. Känna takten i kroppen och inte behöva tänka på någonting annat, fly verkligheten och bara vara. Känna sig snygg, vacker, sexig, på grund av att man släpper allt och bara är. Ett med sin kropp och ett med takten (om takten är bra vill säga)

Kanske till helgen :)

Från och med idag kommer jag vara barnledig igen. Hennes pappa ska ha henne ett tag, eller i några dagar.
Och idag kommer Linnea :) om hon inte får förhinder såklart.

Så nu ska jag fixa mig och åka iväg en runda. Destination: hemlig ;)

Puss




Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan ju alltid få gå ut med mig.. Jag kan oxå behöva allt detta du skriver..

2009-11-16 @ 11:38:55
Postat av: Madde K

saknar dig, hoppas allt är bra, puss

2009-11-16 @ 14:34:39
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0