Jag är så trött så trött

Men lyckades ta mig upp imorse och tänkte nu snart åka en runda till Halmstad för att plugga med min kära Daniel.

Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt liv.
Efter skolan menar jag då, för nu ska jag lyckas härda ut det sista i skolan.
Vart vill jag bo, hur vill jag bo, hur mycket har jag som håller kvar mig här, vad är min dröm, vad är mitt drömjobb, vad ska hända, hur ska det hända..etc..

Sedan kommer jag på att det enda jag egentligen vill bli är lycklig, den stora frågan är hur jag blir det..
Jag själv har inte en aning. Förutom att ha en massa pengar då, och att få känna mig ganska fri.
Jag gillar inte att känna mig bunden, då gör jag precis tvärtom. Och nu lät jag som en rebellisk tonåring.
För tydligen finns det inga rebelliska vuxna :S det är en period man ska ha tagit sig igenom som tonåring och nu ska man helt enkelt bara acceptera livet, bita ihop och jobba sig igenom det. NEJ!! Jag tänker inte ha det så!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: camilla

Finns rebelliska vuxna haha,,va så säker .... <3

2009-11-03 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0