Hos mamma

Efter en kväll/natt/morgon hos mamma känner jag mig redo för en Söndag.
Söndagens planer är att alldeles strax ta mig hemåt för en snabb uppfräschning, sedan fira Boss hemma hos pappa och efteråt blir det Julskyltning i Halmstad och söndagsmiddag.

Igår sov jag och J relativt länge, Emmah vaknad runt halv 10 och vi halvsov fram till halv 12.
Sedan lät jag J ligga kvar i sängen medans jag gjorde pannkakor som sedan åts upp.
Mycket gott om jag får söga det själv. Blir nästan lite rörd av min egen omsorg, som en liten gullig hemmafru som steker pannkakor till frukost.

Efter en stunds mys åkte vi till Eurostop i Halmstad där jag letade efter doftpelargoner (det fanns inga) och inköp av födelseedags prestent till Boss.
På vägen dit underhöll jag Emmah och J med allsång till Tracy Chapman. Det lät inte vackert, jag vet inte hur kul de tyckte att det var, men jag hade mycket trevligt.

Sedan avlämnades J och jag åkte till mamma.
Att få barnvakt misslyckades men jag får tänka positivt och idag blir det massa trevligt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0