..

Vad ska man berätta om dagen då?
Ja ni.
Dagen har varit bra, effektiv och lång. Lång i som att jag hunnit med att göra en massa.

Och just nu tog irritationen över och jag kände att jag måste skaffa mig ett liv.
Skaffa mig lite drömmar som ska uppfyllas och en givande vardag.

Men iallafall. Vaknade efter att ha sovit ut. Pluggade och åt Sushi med kära Joanna samt analyserade beteenden. Efter detta var jag hos Madde och hon fixade mina naglar. Sedan inom J en stund och sedan bjöd Madde på te.
Nu är jag hemma och nerbäddad. Jag har kunnat göra vad jag velat idag, när jag velat det, och jag behöver absolut inte ha panik för att klockan är så mycket.

Saknar Emmah.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0