....

Här ligger jag igen.
Utsträckt i min säng, med datorn i knät och en spinnande katt på magen vilket gör det svårare att skriva.
Har bara Diego kvar. Kunde inte behålla Tristan då jag till slut inte orkade ha en katt som tyckte att min säng var en utmärkt kattlåda. Ändå provade jag allt, och möblerade till och med om morgon och kväll så de inte kunde ta sig till min säng som står i vardagsrummet utan en dörr. Till slut orkade jag inte ha det hängande över mig. Att komma hem och antingen flytta möbler så jag kom in i vardagsrummet , eller tvätta sängkläder och säng så fort jag kom hem.

Det funkade inte, ändå kan jag erkänna att jag tyckte en aning bättre om honom.
Nu ligger istället min älskade Diego här. En go katt, en cool katt. Han älskar att följa med mig på äventyr. Han älskar att åka bil, och följa med mig och hälsa på folk. Sist fick han bo med mig och Emmah över helgen hos mamma och Morgan. Det var tider det tyckte han. En liten mamma gris är han också.

Nu sover snart Emmah. En lång dag har det varit, men en bra dag.

Funderar på hur jag ska göra med vaccinering för Emmah. Jag vet varken av eller till.

Sov gott allihopa. Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Sjukt svårt de där me sprutan.. Sitter i samma sits me Wilma, å mej sj me för den delen:P Vet inte va man ska va mest rädd för, vacc elle sjukan...:S

2009-11-09 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0