detta har hänt

Innan jag säger:

Godnatt tänkte jag dela med mig av kvällens händelse.
Varför tänker ni? För det jag ska dela med mig av är kanske inte det mest intressanta.
Men jo, det här är min vardag och det här hände precis.

Jag har hela dagen gått omkring och varit ovanligt röd på hakan. Som typ efter en massa små finnas.
Jag har suckat åt detta och svurit lite åt det i min ensamhet.
Jag har känt mig som en värdelös tonåring, längtat efter 2012 då världens undergång kommer och tänkt att nu tar det slut, nu dumpar han mig.
Jag har också försökt hitta lösningar och anledningar.

En anledning kan vara clearasilen jag precis köpt och börjat använda då jag innan använde vanlig tvål. Innan dess var jag super noga, köpte dyra, bra märken och använde morgon och kväll med rengöring, ansiktsvatten och fuktcreme. På senaste har inte ekonomin tillåtit sådana saker och jag ska erkänna att jag inte brytt mig speciellt mycket heller. Man har överlevt i alla år på tvål och vatten har jag tänkt.

En annan anledning skulle ju kunna vara p-pillrena och jag började genast väga för och nakdelar med dem.
Fördel-inga barn, nakdel-finnar.
Hmm, efter mycket funderande kom jag fram till att några fler barn vill jag inte ha, än. Jag vill nämligen ha barn med någon som älskar mig, ser sina barns ögon i mina ögon och är galet kär i mig och gör allt för mig samt gifter sig med mig innan och kommer älska mig över allt annat i evigheters evigheter. Ja som på film ni vet, där fyverkerier smäller av vid första kyssen och de åker skridskor i månskenet hand i hand i bara tunna tröjor men jag har iallafall en riktigt snygg mössa på mig och jag håller på att bli mördad och han kommer flygande och räddar mig i sista sekund etc. Ni har bilden framför er :)

Sedan gick jag omkring och gruffade en stund till, tills jag tog av mig tröjan, och vad får jag då se?
Sådana utslag och finnar lite här och var på mig.
Då började jag skratta.
Det är ju efter J. och hans skäggstubb. Haha.. det rivs ju..
Jag behöver inte oroa mig för en andra tonårsperiod med överskottshormoner, eller andra liknande hemskheter.
Jag behöver inte gå på dyra ansiktsbehandlingar med laser och konstiga masker.
Jag behöver inte sluta med p-piller och jag kan använda vanlig tvål.
Det är ju bara han.
Så all fysisk kontakt avskrivs. Enligt kama sutra ska man tydligen kunna nå varandra på djupare plan ändå psykiskt, så lika bra o träna på det istället.

Pilarna markerar ställena, för det syns inte på bild :)



och ja, den spegeln ska puttsas, snart, någon gång :)

Nu ska jag äta upp min hallonsorbe och sova.

Sov gott allihopa.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Även om man inte ser hela alltihopet på bilden så är ni kvinnor bra skapade...ge mig en sån i julklapp!

2009-11-27 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0