Western

Nu ska jag ta mig till en dusch, sedan ska jag sova.

Såg precis Hannah Montana the movie.

Nu har jag lust att sticka till en ranch och se hur det fungerar och ser ut.
Rida Western över öppna fält, och dansa till country.
Ha jeans och en rutig skjorta, och det passar till allt.







Får samma känsla när jag tittar på "Mannen som kunde tala med hästar" "Höstlegender" och liknande filmer.
Total frihet...

Är det bara jag som ibland skulle vilja komma bort från vad samhället blivit, för att kunna få ro i mig själv, hitta mig själv i ett lugn som inte går att finna i dagens kaos och i dagens måsten?

Kommentarer
Postat av: camilla

Tänker jag var dag nästan...packa å resa härifrån ...vidderna friheten härligt ... en dag kanske .. <3

2009-05-05 @ 07:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0