Söndagar, bebisar och löften

God förmiddag allihopa/hela högen!

Hoppas allt är lika bra med er som det är med mig.
Hade visserligen en seg start på morgonen idag (som vanligt, tror jag måste siva ikapp en del av min sömnskuld)
men nu känns allting toppen och underbart.
Tittar på Emmah och funderar på vart tiden tagit vägen. 4 år som försvunnit för alltid ur våra liv, nu finns de bara i våra minnen.

Den här bebisen var en gång Emmah. Någon som älskade att krypa omkring i den rena tvätten


Bebisen jag släpade med mig till Turkiet


Ibland, men bara ibland vill jag ha en till bebis. Vara med om allt det där igen, men jag inser snabbt att jag måste gå färdigt utbildningen, och vill ha en bättre grund än vad jag hade med Emmah så..

Nu springer den här flickan omkring i min lägenhet.. vart tog bebisen vägen?



I alla fall, idag är det söndag, och jag ska bara göra saker som jag verkligen känner för att göra. Vädret är underbart och jag ska verkligen njuta av hela dagen, timme för timme. Så vad känner jag för att göra idag då.
Jag ska börja med att städa, allting, hela lägenheten.. sedan har jag inte planerat något mer. Idag är dagen utan måsten och det är värt att leva...
Varför jag känner för att städa när jag ger mig själv fria tyglar är en aning lustigt bara,
Men men, ett löfte till mig själv är ett löfte, och vill jag nu städa ska jag inte hindra mig själv..

Kommentarer
Postat av: camilla

En mamma inser inte att hon ger sitt barn minnen som kommer finnas kvar hela livet....





"Jag ska alltid vara med dig"

liksom alltid hitintills.

för alltid i framtiden.

vad som än händer...



Lite texter av vad som står i en bok jg fått av min ena dotter boken heter "Mamma"



2009-05-17 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0