Reklam för mig själv

Ps, jag tänker göra lite reklam för mig själv, eller till mig själv.

Erkänn att ni gärna skulle göra så att jag kunde få lite pengar. *Spänner ögonen i er* *eller försöker le gulligt samtidigt som jag tvinnar håret mellan fingrarna*

Om ni klickar på kalle reklamen hjälper ni mig lite med detta, tror inte ni ska behöve premunera (jag kan ha stavat det fel ja) men ni kan väl gå med i nyhetsbrevet i alla fall.

Sedan kan ni ju alltid titta lite på den andra reklamen jag har.

Grattis bio är faktiskt ganska kul, och den funkar. :) Det är ganska lätt att få ihop ett presentkort, grattis.

Slut på reklam för mig själv.

Ha en helt underbar dag idag.//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0