Rebecca

Tack allihopa för alla grattis jag fått idag. Det värmer mitt lilla hjärta..

Många har firat eller gratta mig idag, och nu är jag helt slut, efter en lång och intensiv dag med skola, bakning, en del väntan och en del folk.

Jag blir alltid glad av sånt, det behöver faktiskt inte vara min födelsedag för att tycka det är kul med folk här.

Jag och Thess är stolta över cupcakens, och första anstormningen var fader, med fru, hennes son och en som heter Matts. Titus och Thess var självfallet redan här.. David kom något senare







Efter de kom också Daniel och Dennis, vilket var mycket trevligt. Jag och Thess satt och drack vin och allihopa satt vi ute under min markis.

Idag har jag fått

500 kr
En väska
3 trisslotter
2 paket cigg (varför får ni för er att jag röker :P?)
Ett presentkort på ansiktsbehandling

Jag är då glad och tacksam för att min dag har blivit bra... tack till er alla, och jag menar er/dig, så ta åt er personligen.
Jag är glad över mitt liv, och de vänner jag har i min omgivning

// massa kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0