Presenter till Emmah

Emmah fyller ju som sagt år snart.
Nästa lördag.
Tänka sig att barnet blir hela 4 år gammal. Vart tar tiden vägen??
Den springer ifrån mig.

Funderar på vad jag ska ge henne i födelsedagspresenter ??
Hon önskar sig



 



Får väl se hur mycket man har råd med, men det löser sig. Tänkte ha födelsedagskalas för henne helgen efter.
Så firar bara familjen henne nästa helg. Kan nog bli bra. Så nu till er, bra saker att kunna göra på ett kalas??
Tänkte att vädret kanske kunde vara fint så vi kunde vara utanför mig, annars får jag klämma in väldigt många barn i min tvåa, men det kan ju funka. Fast nu vill jag ha lite tips och ideer på bra saker man kan göra!
Help me out here :)



Kommentarer
Postat av: emmy.

vilken söt blogg du har! =)

och gud vilka söta saker! hihi.

KRAM.

2009-05-08 @ 23:14:23
URL: http://emmyodenland.webblogg.se/
Postat av: bubbeltuggummiflickan

En Hello Kitty dator! Coolt viste jag inte ens om att det fanns! En sån skulle man haft =)



Men jo man kan leka fiskdam? Kan ju inhandla nått billigt godis? Typ russinpaket klubba och nått annat litet. Sen finns ju den med sätta svansen på åsnan. Finns massor. Hoppas ni får det bäst =)

2009-05-09 @ 15:54:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13634
Postat av: camilla

Gå ner till sjön grilla lite korv och pinnbröd... det är gottigt och mysigt för barn i den åldern lite läsk en glasstrut och sisst men inte minst en godispåse .. ...behöver ju inte vara direkt där bryggorna är utan lite mer åt den lilla viken så ingen druttar i ... lycka till ...

2009-05-11 @ 08:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0