Nu banne mig

Bara 10-14 dagar kvar i skolan.
Inte så länge, så med andra ord borde jag klara detta.
Men när man sitter trött på morgonen efter en natts dålig sömn, känner man mest för att skita i allting, eller slå sönder något.
Ta det lugnt kära vänner, jag bara känner för det, tänker inte göra det.
För samtidigt ger jag aldrig upp gällande saker jag en gång bestämt mig för.

Jag ska hem ock skriva en lista på hur jag ska klara dessa 2 veckor nu. Planering, rutin, mat och sömn. Yes.
Jag kommer vara så tråkig, men jag kommer nog må bättre.

Nu ska jag ta mig själv i kragen, och sattsa stenhårt. Ingenting ska få komma ivägen dessa 2 veckor, för bra betyg ska jag ha, och jag vill veta att skolan är färdig.

Att jag sedan har en massa problem och saker att lösa efter skolan är en annan sak. Inget jobb och en massa räkningar bland annat, men vi tar det som det kommer.

Höres kära vänner!!

Puss//

Kommentarer
Postat av: Madde K

Du är inte ensam om det, men vi klarar det! Och ring gärna och påminn Malin om att du skulle vilja gå introduktion någon gång snart! Då är det större chans att de ringer in dig tidigare :) pussar

2009-05-19 @ 09:36:34
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: carlie

usch ja det där med jobb.. inte kul.. jag fasar inför när min mamma ledighet är över.. vad ska jag göra?

2009-05-19 @ 15:05:40
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0