Min familj

Jag och Thess har hållt på hela kvällen.
Med hårfärgning. Kan tyckas yttligt, men oron har släppt lite, och vi har fått prata av oss en del.

Imorgon gäller det, D dagen. Det kommer säkert gå bra, jag hoppas det, jag önskar det och jag ber om det.
Det är många nu som håller tummarna, och det hjälper också.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan sova.
Är mitt hår rött imorgon, eller oranget förstår ni att det misslyckades.. blonderingen alltså.

Det är Thess som idag skämmer bort mig, med inköp av hårblondering, och annat.

Tyvärr hittade vi våra cigg ute innan, dyblöta. Fast vi kunde röka en varsin. Inte bra att lämna cigg ute om det regnar kom vi fram till. Fast, snart är det dags att sluta. Jag känner det i kroppen, snart kommer avslutet. Snart....  jag vill inte bli sjuk på grund av det. Jag vill inte att Emmah växer upp med en lungsjuk mamma. Eller att hon börjar sedan på grund av mig.

Får man låsa inne 15 åriga barn ifall de börjar röka? Eller har sex? I en vecka eller så?
Kanske man borde vara ännu mer drastisk, flytta iväg med henne om hon börjar umgås i fel kretsar, droger och annat..
Hmm.. har några år till mig att filosofera på det.
Jag har två saker som är viktigast i mitt liv.

Emmah, och min familj...

Sov gott!

Imorgon gäller det...

Kommentarer
Postat av: D

Tänker på er och håller verkligen tummarna för Andreas. Har inte pratat mer med eric sen, jag ska ringa honom imorgon. Är det något imorgon om du vill ha sällskap eller bara prata så ring, jag är ledig hela dagen och kan dyka upp på 5 min.

2009-05-27 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0