Lyckat barnkalas

Emmah och barnen har haft så roligt, liksom vi föräldrar hade det.
God mat, god efterätr och trevligt sällskap gör en lyckad dag

Vill inte visa för mycket bilder på andras barn, men här kommer några bilder

De har det så trevligt och mysigt i sitt lilla hus, med så charmigt möblerat. Ungefär så som jag vill ha det i mitt hus :)




Emmah i gräset, plockandes blommor / maskrosor

Tillsammans med en kompis

Min prinsessa






Riktigt fin inredning
 




Sist men inte minst var det en fiskedamm för ungarna, och alla fick en varsin godispåse


Både jag och Emmah är ganska trötta nu, fastän Emmah vilat lite middag.
Lyckad dag, riktigt lyckad dag

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0