Långa snabba dagar

Hej hej

Dagen har gått riktigt fort, så där fort så man blir riktigt chockad när man ser att klockan redan är 7.

Var i skolan innan idag till 3.
Sedan blev det fika med Joanna (tack tack vännen)
Efter det handlade jag (granatäpple, så gott) och var duktig och tömde bagageluckan från en massa kläder som skulle ges bort.
Efter det mötte jag upp T hemma hos honom (han hade hämtat Emmah) och sedan varit här en stund.

Är ganska trött just nu, men låt mig vila lite så är jag snart mig själv


Galna Emmah


Ska få iväg T nu att köpa fler granatäpplen :)

See you //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så söööt båda två så!

2009-05-06 @ 11:51:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0