Lång dag i stallet

Ärade läsare!

Nu äntligen har jag tid att skriva.
Efter att imorse vaknat i ett tomt hus, då T inte var hemma, tagit en kopp kaffe, och lyckats klättra igenom ett överfyllt garage för att komma ut, körde jag Emmah till dagis.

Efter det beslöt jag mig för att åka inom Monica och hälsa på, hon har ju fått 7 valpar som är så gudomligt små och söta.
Sedan gick jag och Monica ut och tog hand om hästarna.
Jag har saknat stallarbetet mer än jag trott, för det var så härligt att få gå omkring och pyssla en stund.

Efter det hämtade jag återigen Emmah på dagis, och nu sitter jag här, hos mamma och Emmah målar med vattenfärger.

Tiden flyger iväg när man är mig.

Ps, Joanna, boken jag beställde igår till dig kostar bara 28 kr :)

//R

Kommentarer
Postat av: Madde K

När ska vi ses igen då? ;) saknar dig! puss

2009-05-06 @ 19:34:47
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0