Kära Blogg

Titta vad jag hittade på internet. Känner du igen ansiktet



Vad har jag gjort idag? Hmm.. Jag har dammsugit, hunnit med att träffa Thess.
Eller vi umgicks egentligen ingenting, men det behöver man inte alltid. Ibland är det skönt när någon bara är här.

Titta vad jag fick på posten idag



Ja för snart fyller jag år. Men det kommer inte bli något firande faktiskt.
Det blir väl så när man blir äldre, det behövs liksom inte, fniss! För äldre blir jag ju

Tog sedan ett bad, men som vanligt i ett badkar blir jag rastlös.
Fick mig själv ren i alla fall. Med rakade ben, vilket uppskattas, av mig själv alltså.
Det finns inget som är jobbigare, eller jo egentligen finns det saker som är jobbigare, men ni fattar, när man inte rakat benen och man sticker sig själv.

Sedan blev det insmörjning. Man blir ju så torr jämnt.



och tårna blev målade, i rött denna gången



Jag åt pyttipanna innan idag. Är grymt sugen på att baka bara, men saken är att jag egentligen inte är speciellt förtjust i söta bullar och kakor. Vissa älskar sånt, men jag klarar mig ganska bra utan. Bara något jag vill baka, men jag har ingenting för tillfället jag kan baka något av.
Får lösa det när pengarna kommer. Måste ju också fixa en tårta till Emmahs födelsedag.
Min lilla bebis blir 4. Det kan man knappt fatta.

Ska krypa ner i sängen nu.
Sov gott allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0