Hemmalagade köttbullar

Efter besöket hos Emmahs farmor och farfar, som var mkt mkt trevligt hade jag fullt upp.
Därav den dåliga uppdateringen







Gjorde egna köttbullar och pannbiffar när jag kom hem. Gott gott, tycker inte om färdiga köttbullar man köper så..

Till efterrätt hade kära moder med hallonsorbet, mmmmmm!! ÄLSKAR


Efter maten planterade vi gräslök, sallad, spenat och rödbetor. I en annan rabatt ska jag och T plantera blommor :)
Sedan gick vi en runda allihopa


Till glänningesjö


Sedan har vi storstädat jag och mamma, medans Emmah badade. Nu är här kliniskt ren och allt känns så fräsch!!
Katten ligger just nu vid mina fötter, som en liten hund, och jag, mamma och Emmah tittar på Lassie!
Minns ni den?? Jag älskade LAssie när jag var liten!! Ville ha en sån hund men fick ingen så när jag fick en nalle döpte jag den till Lassie och släpade den med mig överallt! Ibland efter mig i ett koppel på marken, haha.
Tyckte ni om serien som barn??

Ska fortsätta titta nu, syster är på G hit också.

Puss puss//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0