Hej

Jag loggade in här tidigare idag, men avsikt att skriva, men jag kände inte för det.
Så därför kommer inte inlägget förrän nu.

Har suttit och ätit glass och tittat på black beauty. När jag var liten var jag kär i den lilla killen som tog hand om black beauty. Haha.. bara för att han spelade i the secret garden också, och kunde rida.
Tänk vad tiderna förändrar en.

Känner ni också ibland att ni inte riktigt vet vad ni vill med livet.
När man var liten gick man ju igenom en mängd stadier med vad man ville bli, men nu blir man ibland helt rådvill.
Man vet varken ut eller in.  Jag vet på ett ungefär hur jag vill ha livet, men inte mer än så.
Måste bara göra upp lite mål så man kan börja beta av dem, inte göra som nu, bara glida runt, för tiden går. Och jag vill se till att jag uppfyllt mina drömmar innan jag dör. I alla fall några av dem.
Måste bara komma på vilka det är.

God natt kära vänner.
Massa kramar

Kommentarer
Postat av: carlie

skojar du, jag kallsvettas vissa dagar när jag tänker på vad jag ska göra i min framtid, plugga vidare eller fortsätta streta inom äldrevården... suck det är inte lätt.. just nu vill jag njuta av min mamma ledighet... huvudvärken får komma senare

2009-05-13 @ 09:26:45
URL: http://carlie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0