Hannah montana, igen

Äntligen hemma igen

Och jag har Thess som sällskap ikväll. Vi ska kolla på film, tror hon ville se Hannah Montana och jag kan tänka mig att se den igen



Idag har jag haft en riktigt bra dag.
Träffat Monica, mamma, Thess, Tussy är på riktigt bra humör, och Emmah har varit som vanligt.
Ganska snäll, men man märker hur ens tålamod börjar tryta lagom till läggdags, att man själv tänder till väldigt lätt och man nästan längtar lite tills hon sover.
Sedan får man dåligt samvete när hon väl somnat.
Nej jag menar inte nu att jag är gnällig och grinig, jag håller mig ifrån det så att man inte är dum mot henne, men man behöver sin egen tid.

Så nu ska Emmah somna, och Thess komma hem från promenaden.

Puss puss

Ps, Madde, när kan du??

Kommentarer
Postat av: Madde K

jadu, när som, jag har inte så hemskt mycket för mig. Imorgon ska jag plugga på bibblan dock. annars har jag inte så mycket inbokat hehe :)

2009-05-06 @ 21:24:59
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem tror du inte känner så? själv får man bita sig tungan oftas flera gånger om dagen ibland.. =) jag tror att alla föräldrar känner lika dant.. själv brukar jag kunna koppl bort när nathalia tjatar vilket är ofta, men när isabell gnäller och tjuter som bebisar gör blir det för mycket på samma gång.. usch.. men när de sover, då får man andas, och det behöver man verkligen..

2009-05-06 @ 21:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0