Farmor och farfar på Bjärehalvön

Efter att Emmah vart hämtat tog vi en runda ut till Bjärehalvön.
Hennes farmor och farfar bor där

Tog lite bilder på vägen dit


Haha, den blev lite rolig

I bilen, ifall ngn skulle missa det


Här är bilder från en parkeringsplats. Precis mittemot ser man Halmstad. Fast man ser det inte nu på bilden. På den här parkeringsplatsen har jag sovit en gång, i bilen.. haha, hur man nu får för sig det. Ung var jag..

Alltså kan man se Halmstad här, i verkligheten, inte på bild

Här kan man alltså se hela Laholmsbukten egentligen

Väldigt grönt, så grönt så grönt, på något sätt kan även gråmulet vara vackert väder.
¨

Emmah var så lycklig för att hon fått hälsa på dem. Hon pratar om dem väldigt ofta.
Hennes pappa och jag har ju ingen kontakt, allt jag vet om honom är att han bor någonstans i Småland. Nära blomstermåla tror jag.

Nu kräver en katt och en Emmah min uppmärksamhet. Skriver sedan om en sak jag tänkte på innnan.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: camilla

kikar ju in här i bland... tänkte på din blogg å ditt skrivande om suschi blä tycker jag men goot har jag för mej att du tycker .. Såg nämligen i dag att de har ploppat upp en liten bar eller restaurang med denna egendomliga mat här i LAHOLM ... Storgatan.... så grattis till dej!!!

2009-05-07 @ 21:20:14
Postat av: camilla

kikar ju in här i bland... tänkte på din blogg å ditt skrivande om suschi blä tycker jag men goot har jag för mej att du tycker .. Såg nämligen i dag att de har ploppat upp en liten bar eller restaurang med denna egendomliga mat här i LAHOLM ... Storgatan.... så grattis till dej!!!

2009-05-07 @ 21:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0