Den 13/5 - 09

Kära blogg.

Idag försov jag mig ordentligt. Nog för att jag brukar försova mig, men då brukar jag bara ha bråttom. Denna gången var det panik. Otroligt att jag hann med att komma någorlunda i tid faktiskt.
Resten av dagen har jag gått omkring med världens huvudvärk. Tror det är vädret, men även stressen sedan imorse.
Drömde förresten världens skummaste dröm om T inatt. Att han också var kär i en annan osv, och när jag stack på grund av detta (jag vill väl inte ha någon som är osäker på hur han känner för mig) blev han skitsur. När jag kommit hem kom jag på att jag glömt Emmah hos honom osv. Helskumt, Freud hade nog haft en långsökt men kanske intressant teori om den drömmen. Märk väl nu, det var en dröm, så ingen tror jag menar att det verkligen hände.

Är riktigt seg i huvudet, kan det inte bara åska ordentligt så att tryckena i luften kan försvinna. Har lidit av det här i några dagar nu, och min kropp är så känslig för vädret. Suck suck!

Nu ska här alltså vilas 10 minuter innan mat måste lagas.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det är på en sida som heter www.photofunia.com

hur enkelt som helst=)

2009-05-13 @ 22:04:16
URL: http://fancyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0