Blommor och buketter

Jag älskar blommor. Det är så fint att ha hemma och jag önskar att jag kunde ha fler blommor.
Både vanliga krukblommor, men även fina buketter.
Det känns så lyxigt att komma hem och se en fin bukett i hallen som exempel


Har sovit så hårt och skönt inatt.
Emmah likaså, hon har sovit i sin egen säng hela natten.
Katten har åkt hem, och det känns ganska tomt, men det gick inte att ha henne kvar, för så fort jag inte var hemma kissade hon inne..

Idag ska jag och emmah på barnkalas. Eller det är hon som ska dit, men en annan får väl titta på och se på vilka sätt jag kan hjälpa till :)
Hon äter en macka just nu, och snart ska vi börja göra oss iordning. Har en del att fixa iordning efter igår, även fast vi plockade undan det mesta, men diskmaskinen fick inte allt plats i så får ta resten idag.

Massa kramar till er

Kommentarer
Postat av: Rosmarie

Hej gumman!

Grattis i efterskott!! Hoppas vi kan ses en annan dag!

Kramen

2009-05-21 @ 15:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0