Bilder

Jag har blivit sjuk. Så sjuk att jag inte orkar resa mig ur soffan, ens för att hämta något att dricka.
Så sjuk att jag knappt kan gå för att kissa ens, och är helt slut efter bara den lilla promenaden.
Usch!
Jag är ganska sällan sjuk, så det här är inte roligt.
Suck, och snart kommer Emmah hem och behöver något att äta.
Hoppas man kan få mamma att laga gröt till henne.
I förmiddags mådde jag bättre, trotts att jag kände mig helt konstig, men jag kunde tvinga mig att komma ut i alla fall.
Men nu fungerar inte ens den viljan.

Min älskling!








Ska fortsätta ligga i soffan en stund till.
Det positiva med att bli sjuk, är i alla fall att man uppskattar när man är frisk så fruktansvärt mycket mer.

Kommentarer
Postat av: carlie

hejsan.. jo jag tror till och med att vi gick i samma klass.. Maria Svensson hette jag då.. Det är aldrig kul när det inte funkar mellan föräldrarna till ett barn. det har jag själv erfarenhet av.. Jo det gick väl sådär bra =) hon tyckte det gjorde väldigt ont.. så det andra örat fick vi ta med lite våld.. jag fick hålla fast hennes huvud.. det gör ju bara ont en liten stund så det är inte så farligt.. men nathalia är väldigt feg av sig =).. Lite av en rädd hare.. Var i Laholm bor du?

2009-05-03 @ 19:23:41
Postat av: niki

så söt :)

2009-05-04 @ 07:26:41
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Matilda

trist att vara sjuk! krya på dig!



sv: tack så mycket! kul att du gillar dem! :-)

2009-05-04 @ 10:52:50
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: camilla

Sjuk!! tvi va tråkigt och jobbigt ... hoppas du snart känner dej bättre och är på benen igen... Den friske har många önskningar ... Den sjuke bara en... (den är sann den...

2009-05-04 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0