Ännu en måndag morgon

Godmorgon allihopa!
Hoppas ni sovit lika gott som vad jag har.
Och nu har jag fullt upp med packning inför ikväll. Ska sova hos T och det krävs lite förberedelser.
Emmah ska på picknik imorgon med dagis och det är kläder efter väder som gäller så får ta med lite allt möjligt.

Dricker mitt morgon kaffe, och lunchen står i ugnen, skola sedan.

Vänta vänta vänta, tänker ni, såg ni rätt. Rebecca, lunch i ugnen..nu ?? Hon som knappt äter frukost och typ aldrig har tid med mat och därför alltid är lite smågrinig..

Yes allihopa, jag måste bli bättre på att äta, så nu har jag en lunch i ugnen.
Inte vilken lunch som helst, utan mat jag gjort själv, fryst in, och nu står i ugnen. Fyllda paprikor.
Jag förstår att ni är imponerade, och jag samlade precis en massa vuxenpoäng, så nu kanske det inte finns någon återvändo att bli en oansvarig ungdom igen. Fast det gör inte så mycket.
Dags för nya steg i livet, man vill ju inte fastna. Hehe

Kram kram

Kommentarer
Postat av: joanna

tjingeling,

fyllda paprikor säger du...hmm låt mig nu tänka lite...Yes paprikor är fyllda MED: kärnor :P

nääää jag är inte alls cyniskt, men det är ju jättegott faktiskt med lite kött, ris eller vad man nu stoppar i. hoppas det smakar, dock hoppas jag verkligen att du tog ut dem ur ugnen innan du åkte till skolan - de lär nog annars ha blivit : Brända och mycket mycket pytte små :P

(jajamen jag är på strålande humör sweety, kände bara för att vara lite tetig :) kram på dig :)

2009-05-11 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0