Amerikanska blåbärspannkakor och bacon

Har jag och Emmah ätit nu.
Blev aldrig att vi åkte iväg till mamma, för jag glömde att de hade möte mellan 5-7 idag.

Pannkakorna blev riktigt goda, med bacon. Den blandningen är riktigt god, även fast man inte tror det.
Självklart räknar jag kallt med nu att ni allihopa 'äter amerikanska pannkakor med sirap

 

Upptäckte dock, att det faktiskt är skillnad på bacon och bacon.. också... suck.. inte konstigt att fattiga människor äter dåligare. Allt dåligt är ju .... dåligt liksom. Dålig kvalite, dåligt med näringsämnen, dåligt med vitaminer, och fullproppade med en massa saker som gör att min kropp kommer hålla sig låååååång tid efter att jag är död och begraven.

Men nu ska jag ägna mig åt så roliga saker som telefonen en stund



Sedan något så kul som plugg en stund... suck...

Känner för att se en riktigt bra film också.. hmmm... får se vad kvällen erbjuder mig... jag har ju fortfarande löftet till mig själv att bara göra vad jag vill idag.. konstiga val jag gjort bara, städat, tvättat, plugg :S??

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0