Aktivitet och fullt ös

Så, nu har jag gjort en massa nyttigheter idag också, och jag är helt slut då :)
Som vanligt.
Jag har hunnit med att hämta min cykel och skruva på den samt olja den, fylla på däckena, spikat upp en anslagstavla och hämtat utemöbler, som är riktigt smutsiga, men jag ställer mig inte och tvättar dem nu.
Sedan har jag hunnit äta hos pappa, pantat över 200 flaskor, och förberet inför bakningen imorgon.

För vad händer imorgon??
Jo, jag fyller år. Fast jag tänker inte göra något speciellt imorgon, men är att bjuda på dessa





Eller ja, inte exakt just dem, men jag ska baka cupcakes själv.
Eller rättare sagt, jag och Thess, då jag har heldag i skolan imorgon.

Emmah har varit snäll idag, men aktiv och övertrött, fast det har gått bra. Speciellt nu när man kan pusta ut och hon sover.
Thess ska sova här inatt då jag lånar hennes bil imorgon, och hon lånar min cykel. Bra byte där känner jag

Ni måste förresten påminna mig om att gräsmattan min måste klippas snarast. Så fort jag inte har skola och det är torrt i gräset. Annars kommer det bli alldeles för tungt att klippa det då jag bara har en handgräsklippare, alltså en manuell, man kör på muskelkraft.

Nu ska jag förbereda mig inför kvällen och somna tidigt.
Ska bara ringa kära T.

Puss och kram allihopa

Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis ... jo bra byte med bilen... inte sååå trevligt väder så... ha de varit kul att se bilder på dina cupcacaes skulle me vilja göra det en dag.. ha en bra födelsedag..

2009-05-20 @ 05:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0