Vi

, då har man suttit med grupparbetet, eller egentligen inte, då Joanna hade gjort det mesta, hon är grym den bruden, men det känns ju lite dumt.
Jaja, Daniel sitter med det nu innan det skickas vidare till mig så jag får gå igenom det riktigt noga. Sedan är det färdigt.

Så här såg man ut idag, slappebyxor, linne från Thess och diadem.





Emmah i sitt rum.
Det hjälper inte hur mkt man städar där inne, så fort man gjort det drar hon fram något, så det blir en kretsgång på oss.


Men hon är söt iallafall, riktigt söt. O jag som trodde att jag skulle få en ful pojke med kolik och allt möjligt. Istället blev det den där lilla varelsen, en söt tjej istället, som inte hade kolik.


Sitter nu och väntar på min kära syster som snart dyker upp.
Kram kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0