Maxibesök

Nu har jag varit på Maxi, kom hem för en stund sedan. Anledningen till att det blev så sent var att jag råkade somna till.

De hade inte mina favoritchips på Maxi, så i ren protest köpte jag inga alls, jag tänkte inte sitta där och trycka i mig halvgoda chips bara för sakens skull, så jag köpte lite godis och läsk istället. Jag som sällan brukar vara sugen på läsk fick ett enormt sug efter det idag, så det var bara att följa kroppens impulser.
Ingen ide att slåss med sin egen kropp resonerar jag, då jag av erfarenhet vet att den brukar vinna i slutändan.

Nyttig som man är, köpte man ju också två äpplen, mjölk, A-fil och flingor. Nu ska Emmah läggas.. hon har varit riktigt snäll idag, men på Maxi var hon som en liten virrvelvind, var överallt och ingenstans tills hon dök upp igen. Men men.. Dagen är snart slut..


Kommentarer
Postat av: Therese

mmm läsk dregel

Imorgon efter jobb kommer jag, jag jobbar till halv2 :) har du pratat med mamsen om hon kan hämta emmah på dagiset ??

2009-03-24 @ 20:39:25
URL: http://thisoneday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0