Saker ni kanske inte visste

Några saker ni inte visste om mig:

Jag har någon fobi om att spola med locket uppe, får för mig att det flyger upp en massa saker då, så spolar alltid med locket stängt, vad det än är. Hatar när det inte finns lock på toaletten.


Jag tycker palsternacka luktar riktigt gott, fräsch på något sätt, vet inte varför men älskar lukten

Jag tänker nog mer än de flesta tror, jag skriver bara inte det mesta på bloggen, och då menar jag att jag tänker på det mesta, från skor-världsekonomin och politik osv

Jag var ganska utstött när jag var liten i skolan

Jag vill ha fler barn, 2 pojkar tror jag, innan jag är 30

Jag tycker det är jätte roligt att laga mat och baka en söndag när man inte har något annat för sig

Stjärntecknet Oxe stämmer rätt bra in på mig, jag gillar trygghet, är envis, gillar rutiner dock kanske inte fullt så hårt som det står att oxar i regel gör, och jag är mina vänner trogna, osv.


Kommentarer
Postat av: Madde K

Hej gumman, vill du ses någon gång i veckan? :) Kramar

2009-03-22 @ 19:18:19
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0