Testen

Haha, satt och läste en del gamla inlägg innan, och hittade ett inlägg om att jag hos pappa alltid sover i en 90 säng, och innan körde jag alltid det testet med en kille, kan han dela en 90 säng med mig, 45 cm var??

Ärligt, det är ett rätt bra test, kom jag fram till nu när jag tänkte på de, de jag gillat mest har alltid klarat det, de andra har lagt sig i sängen bredvid mitt i natten, och om jag också har tyckt det varit skönt att de lagt sig där, har det inte betydit så mycket.

Jag är en människa som gärna sover nära, inte alltid, för ibland vill jag kunna sova lite här och där då jag tydligen rör mig mycket i sömnen?? men oftast..

Jag har haft fler test också, hmm, ska se om jag kommer på dem, det var något test om en film, om han sett "The notebook/dagboken" paserade han, (osäker på hur det stavas) om inte skulle vi kolla på den, och om han fattade filmen, fattade den kärleken var han godkänd, om han somnade, hmm..inte bra, om han inte ens kan låtsas gilla en film så... resonerade jag

Något annat var..hmm... kyssen.. om han inte kysste som mig, försökte jag se hur lång tid det tog för honom att ändra teknik efter mig, lite för att se hur lyhörd han var, tror jag ändrade teknik rätt ofta...

Jag är nog verkligen inte lätt stackarna

En till sak var nog om det hördes när han kissade, någon som är väluppfostrad kissar alltid på kanten så att det inte låter, många kissar så att det låter som ett vattenfall. Okej om det låter lite, åker bort om det låter så mycket så man vet att det skvätter överallt...usch usch usch...

Familj säger mycket, men det tar ju ett tag innan man kommer dit.. min familj brukar också säga mycket, och är det mycket negativt enligt dom, funkar det inte riktigt, speciellt inte om det är problem med Thess/kille... då går det inte..

Testet med Emmah är ju så självklart att jag inte ens behöver ta upp det.. fast det är ett rätt långt test, jag vill nämligen också se hur de reagerar när man är jätte trött och jätte stressad och hon provocerar fram något.. fast det är inte många som kommit så långt faktiskt... hmm

Jag är nog riktigt kräsen, riktigt svår.. och ja, men det är inget fel med det, varför nöja sig med något som är ok eller bra när man kan få det bästa??
Sedan får de ju faktiskt kanske i slutändan mig;) Jag vet, jag låter som en bitsch, men jag tror ni missade ironin i min röst där :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0