Upp och iväg

Nu åker jag snart. Tur nog var de lite sena med upphämtningen så jag har hunnit allt jag skulle göra iomed jag råkade försova mig, vilket inte är ovanligt, eller oväntat.
Men jag är duschad, och klädd, och allt är packat. Till och med tandborsten som är lätt att glömma ligger i väskan.
Jag ska ha jätte kul, och trevligt, så jag skriver antingen på måndag natt igen eller möjligtvis på tisdag morgon.
Ni märker nog vilket.
Sikket mini-äventyr.
Emmah är det snälla mormor och moster som passar.
Jag är trött, men det ska sovas i bilen på G mot the main city in sweden.

Kram kram allihopa

 

Im standing here outside the door, the car is coming, its time to go
i hate to wake up this earliy but its ok..im now saying goodbye

Couse im leaving, on a big boat, leaving for a trip

Ok, nu orkar jag inte göra om den låten mer
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0