Today its THE day

Jaha ja, "the" day idag. Stora flyttdagen.
Det är med blandade känslor jag sitter här vid köksbordet för allra sista gången, iallafall sista gången som mina saker fortfarande finns kvar här.
Det regnar lite utanför vilket kanske inte är så roligt.
Jag kommer försöka blogga även fast jag inte kommer ha internet ordentligt, men det kanske inte blir så mycket.
Today its THE day. The big movingday.
This is the last time im here, at least with my stuff too.
Its raining outside, but but, what to do?
Im going to try blog, even if I dont have internet yet in my new home, just so you know









Inatt var jag på blogtoplist som nr 27, det är bra, riktigt bra, men jag behöver er hjälp, tvinga fler att läsa min blogg:)
Har ni inget nytt att läsa, läs gamla inlägg.. yeeey
Nu är jag nere på typ 3000006788 platsen

Yuo have to make more people read my blog, if they dont want to? make them!
If you have nothing new to read, read something old from me=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kunde du få så många läsare? du vet i ett inlägg skrev du något att "nu kommer det hända saker"?!...fattar inget..tips=)

2009-03-02 @ 18:55:25
URL: http://bowforme.blogg.se/
Postat av: Magnus

Om jag vore politiker så skulle jag införa en lag som förbjöd någon att se sådär söt ut :D

2009-03-05 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0