Staden Halmstad gjort

Nu är stan gjord, fick en del vettigt köpt

Tops och tamponger, och svarta strumpor


Skor, hade beslutsångest, grät lite, fick en liten panikattack, svettades, och köpte bara ett par, som jag inte kan gå i, men det kommer..
 
Thess köpte dessa, skit snygga!! Kostade dock för mycket för mig, 750 kr på Bianco


Thess och jag på G till halmstad


Kolla vad jag fick av en kär bloggläsare på espresso:)


Sen åkte vi till chili, beslutsångest fick jag där..
Sedan köpte vi hem Kinamat.. gissa vad jag hittade i en kasse när jag kom hem



SÅÅÅÅ söt!!!
TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blev riktigt förvånad, och chockad..

Nu ska jag ha rökpaus...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0