Rebecca idag

Jag idag, fast jag vet, bilderna är riktigt mörka så försöker fixa en bättre sedan

     
Jag har
2 linnen från H&M
Jeans från Cubus, gamla, hittade dem innan
Strumpor säkert från H&M
Armband Cocoo.se
Halsband från pappa och mamma, det ena från födelsedags present, den andra snodde jag från mamma, hon hade det när de gifte sig

Fick ni en vacker bild på en del av mitt vardagsum iallafall, ute är det snö, men den kommer nog försvinna rätt snabbt. Konstigt väder vi har iallafall, någon dag har det ju varit så varmt att man faktiskt känns våren i luften, men nu är det kallt igen. Det typiska med halland och andra län här nere är väl fukten. Usch usch usch.

Hela historien med pengar har löst sig, wiiee, ska handla lite mjölk o sånt sedan tänkte jag. Undrar vad man ska göra ikväll. Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0